Agent za podporo strankam z znanjem hrvaškega jezika (m/ž)

Allianz

  • Slovenija
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 1 dan nazaj
Allianz, družba, ki varuje vašo prihodnost, išče novega kolega ali kolegico s poznavanjem hrvaškega jezika, ki bi se pridružil naši uspešni ekipi v centru za podporo strankam ter nadaljeval z negovanjem uporabniške in tržne odličnosti.Kot idealen kandidat, poleg tega da se odlično znajdeš s hrvaškim jezikom, imaš izražene komunikacijske sposobnosti, s katerimi uspešno ohranjaš odnose s obstoječimi strankami in z lahkoto vzpostaviš nove. Raje delate v timu, radi delate z ljudmi, pomembna vam je zadovoljstvo uporabnikov in ste prilagodljiva oseba, ki vsak dan vlaga v rast in razvoj svojih znanj in veščin.Kaj boš počel?Sprejemati, usklajevati in reševati povpraševanja strank po vseh komunikacijskih kanalihVsak dan komunicirati z našimi strankami in sodelavciBiti podpora strankam pri uporabi naših digitalnih orodijPrispevati k izboljšanju zadovoljstva uporabnikovKakšnega kandidata iščemo?SSS ali večja strokovna izobrazbapogoj je odlično poznavanje hrvaškega jezikadobro poznavanje angleškega jezikaprednost poznavanje zavarovanja (ni pogoj)dobro poznavanje orodij MS Officeizrazite komunikacijske veščinenagnjenost k delu v ekipiodgovoren in samostojen pri delu, organiziran in prilagodljivinteres za AI digitalna orodja in delovno okoljeKaj ponujamo:priložnost za osebno in profesionalno rastdelo v dinamični in angažirani ekipi strokovnjakov z večletnimi izkušnjami v zavarovalniški industrijidelo v mednarodnem okoljudigitalni programi učenja kadarkoli in kjerkolimožnosti hibridnega načina deladodatno zdravstveno zavarovanje

MojeDelo

Podobne zaposlitve

  • IP Agent za podporo strankam (m/ž)

    Brandstock

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Nudenje tehnične podpore ter skrb za visoko raven zadovoljstva strank. Sprejemanje klicev in elektronskih sporočil strank. Odzivanje na zahteve strank, upoštevanje obstoječih p…
    • 16 dni nazaj
  • Agent za podporo strankam (m/ž/d)

    Interblock Gaming

    • Mengeš, Osrednjeslovenska
    Ažurno sprejeti in evidentirani vhodni/izhodni klici in zahtevki, javljeni preko elektronske pošte. Urejeni servisni nalogi - odprti in delegirani servisnim tehnikom. Obdelani,…
    • 7 dni nazaj
  • Specialist za podporo strankam (m/ž)

    Adecco

    • Nova Gorica, Goriška
    sprejem in obravnava klicev ter e-poštnih sporočil strank, zagotavljanje osnovnih informacij in pomoč pri najpogostejših vprašanjih, evidentiranje zahtevkov in posredovanje…
    • 10 dni nazaj