Agent za podporo strankam (m/ž/d)

Interblock Gaming

  • Mengeš, Osrednjeslovenska
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 6 dni nazaj
Ažurno sprejeti in evidentirani vhodni/izhodni klici in zahtevki, javljeni preko elektronske pošte.Urejeni servisni nalogi - odprti in delegirani servisnim tehnikom.Obdelani, zaključeni in knjiženi servisni nalogi.Obdelani in arhivirani podatki s terena.Pripravljeni potni nalogi in vodena evidenca poslovnih poti za servisne tehnike.Zagotavljanje informacij servisnim tehnikom in pridobivanje povratnih informacij, ki so potrebne za učinkovito izvajanje servisnih aktivnosti na terenu.Informiranje notranjih in zunanjih naročnikov o stanju servisnih aktivnosti.Tekoče govorno in pisno sporazumevanje v angleškem jeziku.Dobre komunikacijske in pisne sposobnosti,Veselje do dela s strankami.Sposobnosti izvajanja več nalog hkrati, določanja prioritet in učinkovitega upravljanja s časom.Zaželeno, oz. prednost je poznavanje CRM in Navision platforme.Prednost so delovne izkušnje v klicnih centrih oziroma s področij opisanih nalog.Globalno in hitro rastoče poslovno okolje, prepoznavno po vrhunskih produktih, inovativnosti in ustvarjalnosti;Zanimivo in dinamično delo, v podjetju, ki deluje v mednarodnem okolju.Usposabljanja za potrebe delovnega mesta.Pridružili se boste raznoliki, inovativni in ustvarjalni ekipi, ki verjame v visoko standardno opravljeno delo.Sproščeno vzdušje in dobri odnosi v timu, ki vas bo podpiral in vam s svojimi izkušnjami pomagal pri vsakdanjem delu.Delo v klicnem centru poteka v štirih izmenah, v 24/7 režimu, z dodatki za delo v manj ugodnem delovnem času.

MojeDelo

Podobne zaposlitve

  • Referent za javna naročila m/ž

    Manpower

    • Trzin, Osrednjeslovenska
    Manpower Slovenija je del globalne družbe ManpowerGroup® ki ima skoraj 3.800 poslovalnic v več kot 80 državah in je vodilno podjetje v svetu na področju zaposlovanja in posredovanj…
    • 2 dni nazaj