Nudenje tehnične podpore ter skrb za visoko raven zadovoljstva strank.Sprejemanje klicev in elektronskih sporočil strank.Odzivanje na zahteve strank, upoštevanje obstoječih postopkov za odpravljanje napak ter reševanje težav, povezanih s programsko opremo, delovanjem sistemov in uporabniškimi napakami.Podpora in izobraževanje naših strank pri uporabi naših SaaS izdelkov.Posredovanje strankinih predlogov za izboljšavo SaaS izdelkov.Sistematično spremljanje strankinih odprtih zahtevkov.Tesno sodelovanje s prodajno, administrativno in tehnično ekipo.Spremljanje sistemskih posodobitev programske opreme.Upoštevanje novih in obstoječih funkcij programske opreme, načinov odpravljanja težav in najboljših pristopov pri nudenje podpore strankam.Sodelovanje z razvojnim oddelkom v fazah testiranja pred uvedbo posodobitev.Pravočasno in jasno komuniciranje z regionalnim in globalnim vodstvom ob eskalaciji zahtevnejših primerov.Sodelovanje pri posebnih razvojnih projektih ter izvajanje drugih nalog po navodilih vodstva.Zaključena druga stopnja bolonjskega študija ali primerljive delovne izkušnje.Najmanj dve leti izkušenj na SaaS področju podpore strankam (B2B) z dobrim razumevanjem in učinkovitim reševanjem tehničnih težav.Izkušnje z uporabo IPMS orodij.Osnovno poznavanje postopkov prijave patentov ter splošno razumevanje področja intelektualne lastnin.Odlično znanje angleškega jezika; govorno in pisno.Znanje dodatnih tujih jezikov je zaželeno (francoščina, italijanščina, španščina, nemščina).Učinkovito upravljanje s časom in določanje prioritet.Izrazita naravnanost k potrebam strank.Samostojnost pri opravljanju nalog.Zmožnost dela v ekipi.Odlične medosebne in komunikacijske sposobnosti ter zmožnost vzdrževanja in poglabljanja odnosov.Odlične pisne in ustne komunikacijske sposobnosti.Učinkovito reševanje nalog in delovnih izzivov.Želja po učenju in širjenju znanja.Odprtost za nove tehnologije ter širok nabor tehničnih znanj in spretnosti.Zaposlitev za nedoločen čas.Hibridni model dela.Prijetno delovno vzdušje v dinamičnem, mednarodnem okolju s pisarnami po ZDA, EMEA in APAC.Različne ugodnosti za zaposlene (teambuildingi in drugi dogodki, sadje v pisarni, delavnice,…).Neformalna druženja.Nove, moderne pisarne v Ljubljani.Možnost parkiranja.Dodatno izobraževanje.Veselimo se vaše prijave z angleškim CVjem.