
Specialist za podporo strankam (m/ž)
- Nova Gorica, Goriška
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
- sprejem in obravnava klicev ter e-poštnih sporočil strank,
- zagotavljanje osnovnih informacij in pomoč pri najpogostejših vprašanjih,
- evidentiranje zahtevkov in posredovanje naprej v primeru bolj zahtevnih vprašanj,
- skrb za ažurno vodenje evidenc komunikacije s strankami,
- prijazno, vljudno in strokovno reševanje situacij,
- sodelovanje z interno ekipo za zagotavljanje ustreznih rešitev,
- redno učenje in prilagajanje novim informacijam ter postopkom.
- zaključena vsaj poklicna izobrazba,
- zaželene izkušnje na področju podpore strankam,
- odlično komunikativnost, vljudnost in profesionalen odnos,
- pripravljenost na učenje, zanesljivost in samoiniciativnost pri delu,
- samostojnost pri organizaciji časa in nalog
- odlično znanje slovenskega jezika.
- pogodba o zaposlitvi za 3-mesečno obdobje, z možnostjo dolgoročnega sodelovanja,
- delo v dopoldanski izmeni od ponedeljka do petka,
- prijetno delo, kjer je v ospredju komunikacija in pomoč različnim strankam,
- podporo pri uvajanju in nadaljnjem razvoju,
- Po uvajalnem obdobju možnost dela od doma.
MojeDelo