Specialist za podporo strankam (m/ž)

Adecco

  • Nova Gorica, Goriška
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 10 dni nazaj
  • sprejem in obravnava klicev ter e-poštnih sporočil strank,
  • zagotavljanje osnovnih informacij in pomoč pri najpogostejših vprašanjih,
  • evidentiranje zahtevkov in posredovanje naprej v primeru bolj zahtevnih vprašanj,
  • skrb za ažurno vodenje evidenc komunikacije s strankami,
  • prijazno, vljudno in strokovno reševanje situacij,
  • sodelovanje z interno ekipo za zagotavljanje ustreznih rešitev,
  • redno učenje in prilagajanje novim informacijam ter postopkom.
  • zaključena vsaj poklicna izobrazba,
  • zaželene izkušnje na področju podpore strankam,
  • odlično komunikativnost, vljudnost in profesionalen odnos,
  • pripravljenost na učenje, zanesljivost in samoiniciativnost pri delu,
  • samostojnost pri organizaciji časa in nalog
  • odlično znanje slovenskega jezika.
  • pogodba o zaposlitvi za 3-mesečno obdobje, z možnostjo dolgoročnega sodelovanja,
  • delo v dopoldanski izmeni od ponedeljka do petka,
  • prijetno delo, kjer je v ospredju komunikacija in pomoč različnim strankam,
  • podporo pri uvajanju in nadaljnjem razvoju,
  • Po uvajalnem obdobju možnost dela od doma.
Rok za prijavo: 20.9.2025Če si oseba, ki rada pomaga, zna prisluhniti in učinkovito komunicirati, te vabimo, da se nam pridružiš. Oddaj svojo prijavo z življenjepisom preko povezave "Prijavi se".

MojeDelo