Junior tehnična podpora strankam / Junior technical support (m/ž)

BLUEOCEAN D.O.O

  • Nova Gorica, Goriška
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 21 dni nazaj
Hej!Si tik pred zaključkom študija (računalništva, informatike ali sorodnih smeri) in se sprašuješ, kje začeti svojo karierno pot? Te zanima področje tehnične podpore, osnovnega QA testiranja in sodelovanja z različnimi ekipami pri reševanju konkretnih techničnih izzivov? Si komunikativen/-a, rad/-a rešuješ probleme in te zanima, kako poteka odpravljanje tehničnih težav v ozadju kompleksnih sistemov?Iščemo Junior sodelavca/-ko za tehnično podporo strankam (M/Ž) - študenta/-ko absolventa ali osebo ob zaključku študija, ki bi sodeloval/-a pri reševanju tehničnih težav, testiranju funkcionalnosti in komunikaciji z drugimi oddelki. Pri tem te bo podpirala izkušena in povezana ekipa.Kdo smo BlueOcean Gaming?Smo mlada, navdihujoča in zaupanja vredna ekipa strokovnjakov na področju iGaminga z več kot 15-letnimi izkušnjami v industriji.Naša rast temelji na timskem duhu, vizionarskem razmišljanju ter predanosti učenju in integriteti, kar nam omogoča več kot 30-odstotno rast iz leta v leto. Nekateri naši izdelki se uvrščajo celo med 10 najboljših na svetu, naša vizija pa nas žene k še višjim ciljem. S svojim delom smo si prislužili mesto med najboljšimi v industriji in ostajamo zavezani odličnosti v svetu iGaminga.Ključne informacije:Lokacija: Nova GoricaHibridno delo: 3 dni v pisarni, 2 dni delo od doma (torek & četrtek)Začetek dela: V najkrajšem možnem časuRekrutment process: 1. intervju, naloga, 2. intervju, ponudbaTvoj profil: Komunikativna, natančna, sodelovalna in k reševanju problemov usmerjena oseba z osnovnim razumevanjem spletnih tehnologij (npr. HTML, CSS, JavaScript) ter željo po učenju in pridobivanju praktičnih izkušenj v tehnološkem podjetju.Glavni cilj: Sodelovati pri reševanju tehničnih težav in podpori strankam ter se postopoma uvajati v delo z internimi orodji, QA testiranjem in tehnično komunikacijo z različnimi ekipami.Ključne naloge: Reševanje uporabniških zahtevkov prek ticketing sistema, sodelovanje pri testiranju funkcionalnosti in osnovnih QA nalogah, komunikacija z različnimi ekipami, posredovanje zahtevnejših težav naprej ter pomoč pri izboljšavah internih procesov.Kaj ti ponujamo: Globalno in dinamično delovno okolje s fleksibilnimi možnostmi dela, poglobljeno mentorstvo, stimulativni bonusi za uspešnost, sodobni delovni prostori, zabavni ekipni dogodki ter številne priložnosti za osebni in strokovni razvoj.Tvoje vsakodnevne naloge bodo:Reševanje uporabniških zahtevkov. Sprejemanje in obravnava uporabniških težav prek ticketing sistema, live chata ali e-pošte ter iskanje ustreznih rešitev.Sodelovanje pri testiranju. Preverjanje delovanja novih funkcionalnosti, iskanje in potrjevanje napak ter izvajanje osnovnih QA nalog.Komunikacija z različnimi ekipami. Redno sodelovanje z različnimi oddelki za čim hitrejše reševanje zahtevkov.Analiza in razvrščevanje težav. Presoja, katere težave se lahko rešijo znotraj ekipe, ter posredovanje zahtevnejših primerov naprej.Predlaganje izboljšav. Prepoznavanje ponavljajočih se težav in priprava predlogov za izboljšanje internih procesov.Uporaba internih orodij. Postopno uvajanje v delo z orodji, kot so Jira in Confluence ter aktivno učenje skozi vsakodnevne primere.Preveri, ali si pravi/-a kandidat/-ka:Dobe komunkacijske in medosebne veščine ter pripravljenost na timsko delo.Osnovno tehnično razumevanje spletnih tehnologij (npr. HTML, CSS, JavaScript) in delovanja API-jev.Dobro znanje angleščine (govorno in pisno).Poznavanje orodij MS Office.Tvoje osebnostne lastnosti, ki bodo doprinesle k naši skupni rasti:Jasna komunikacija in sodelovalnost. Tehnične informcije znaš razložiti preprosto in razumljivo, aktivno poslušaš sogovornika ter učinkovito sodeluješ z različnimi ekipami pri iskanju rešitev.Natančnost in pozornost do podrobnosti. Opaziš tudi manjše napake ali nepravilnosti, kar pomaga pri hitrem odkrivanju in odpravljanju težav.Analitično razmišljanje in reševanje problemov. Rad/-a razmišljaš, zakaj nekaj ne deluje, postavljaš vprašanja in iščeš učinkovite rešitve, tudi ko se učiš.Zanesljivost in odgovornost. Naloge zaključiš do konca, se držiš dogovorjenih rokov in razumeš, da tvoj prispevek vpliva na izkušnjo strank.Samoiniciativnost in pripravljenost na učenje. Ne bojiš se raziskovati novih orodij, preizkusiti drugačnih pristopov ali predlagati izboljšav.Radovednost in prilagodljivost. Hitro se znajdeš v novih situacijah, si odprt/-a za povratne informacije in motiviran/-a za stalno nadgrajevanje znanja o naših sistemih in procesih.Zakaj se pridružiti naši ekipi?Globalno sodelovanje. Raznoliki ljudje iz različnih držav - pri nas ni nikoli dolgčas.Hibridno delovno okolje. 3 dni v pisarni v Novi Gorici, 2 dni možnost dela od doma (torek in četrtek).Stabilna zaposlitev. Pogodba za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem.Konkurenčno plačilo. Plača, ki odraža tvoje znanje in izkušnje.Mesečni bonusi za uspešnost. Možne dodatne nagrade za izjemne dosežke.Letni bonusi za uspešnost. Možnost do 10 % tvoje letne plače kot nagrada za odlične rezultate.Celovit onboarding program. Praktično usposabljanje in izjemna mentorica za uspešen začetek in razvoj.Podpora pri rasti in razvoju. Načrt osebnega razvoja, mentorski program in priložnosti za profesionalno napredovanje.Neomejene ugodnosti. Brezplačna kava, prigrizki in sveže sadje. Kosilo lahko uživaš pri zasebnem kuharju ali si ga prineseš s seboj.Subvencija za mobilni telefon. Možnost ugodnega nakupa novega telefona.Sodobno delovno okolje. Svetle, nove pisarne v središču Nove Gorice z zagotovljenim parkirnim mestom.Sproščeno in prijetno vzdušje. Letna teambuilding srečanja in zabavni dogodki skozi vse leto (Oktoberfest, velikonočna zabava, Ugly Christmas Sweater Bowling, novoletna zabava in več).

MojeDelo