načrtovanje, snovanje in vodenje prodajno-pospeševalnih aktivnosti (akcije, promocije, nagradne igre),razvijanje in nadgrajevanje lojalnostnih programov ter skrb za njihovo učinkovito izvedbo,usklajevanje projektov z dobavitelji, prodajo in marketingom,vodenje projektov od ideje do merljivih rezultatov,analiziranje učinkov kampanj in predlaganje izboljšav,aktivno sodelovanje pri pripravi komunikacijskih materialov.VII. ali VI. stopnjo strokovne izobrazbe ekonomske, komercialne ali druge ustrezne smeri, •vsaj 3 leta delovnih izkušenj na področju marketinga, trade marketinga ali lojalnostnih programov,razumevanje trgovine in kupčevega vedenja,odlične organizacijske, projektno-vodenjske in komunikacijske sposobnosti,analitičnost ter dobro poznavanje orodij za spremljanje rezultatov (Excel, CRM, BI),samoiniciativnost in željo po soustvarjanju prodajnih uspehov,izpit B kategorije,aktivno znanje angleškega jezika,sposobnost timskega sodelovanja.delo v Celju na Upravi Tuš, kjer se sprejemajo vse ključne odločitve (predstavitev idej in resničen vpliv na rezultate),možnost dela 1 x na teden od doma,dinamično trgovinsko okolje, kjer lahko uresničite kreativne in strateške ideje,sodelovanje z močno ekipo in partnerji,priložnost za strokovno rast in razvoj.