Skrb za ključne kupce/dobavitelje v Sloveniji in TujiniSamostojno planiranje, vodenje in izvajanje tržnih ter promocijskih aktivnostiUpravljanje tržnih komunikacijiIzdelava analiz, projektov ter marketinških načrtovUrejanje in spremljanje podatkov o tržiščih in tržnih razmerahAktivno iskanje novih strankSpremljanje realizacije plana prodaje po posameznih področjih na slovenskem in hrvaškem tržiščuNabava proizvodov v EU in izven EUKomunikacija s tujimi poslovnimi partnerjiUdeležba sejmov in obisk proizvajalcevAktivno znanje angleškega jezika, zaželeno je tudi hrvaškega jezikaDokončano najmanj V. stopnjo izobrazbe ekonomske smeri ali drugega sorodnega področjaNajmanj 2 leti delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestuPrednost imajo kandidati z izkušnjami v FMCG sektorjuDobro poznavanje orodij MS OfficeIzredno dobre prodajne, komunikacijske in pogajalske sposobnostiSposobnost hitrega odločanjaOrganizacijske in vodstvene sposobnosti ter smisel za delo z ljudmiSposobnost timskega delaVozniški izpit B kategorijazaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 3 mesecev,delo v motiviranem teamu,delo v hitro razvijajočem podjetju,vizijo in jasno postavljene cilje.