Referent za obračun plač (m/ž)

Kea

  • Slovenija
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 21 dni nazaj
  • Preprosta prijava na delo
Glavne naloge in odgovornosti:
  • Priprava in izvedba mesečnega obračuna plač, regresa, nadomestil, odpravnin in drugih prejemkov iz delovnega razmerja.
  • Vnos, preverjanje in obdelava podatkov za obračun (delovni čas, nadure, bolniške odsotnosti, dopusti, potni stroški ipd.).
  • Priprava in pravočasna oddaja REK obrazcev, ZAP/M poročil ter drugih zakonsko predpisanih evidenc.
  • Komunikacija in usklajevanje z zunanjimi institucijami (FURS, ZZZS, ZPIZ, AJPES).
  • Priprava podatkov, analiz in dokumentacije za notranje potrebe podjetja (poročila za vodstvo) ter za zunanje namene, kot so letna poročila, notranje in zunanje revizije.
  • Spremljanje zakonodaje na področju plač, prispevkov, obdavčitve in delovnih razmerij ter zagotavljanje skladnosti z veljavnimi predpisi.
  • Svetovanje zaposlenim glede obračuna plač, davkov, nadomestil in drugih prejemkov.
  • Sodelovanje z drugimi oddelki pri usklajevanju podatkov in postopkov.
Zahtevane izkušnje in znanja:
  • Najmanj 3 leta izkušenj na področju obračuna plač.
  • Odlično poznavanje delovno-pravne zakonodaje, predpisov o plačah, prispevkih, dohodnini ter drugih davčnih in socialnih obveznostih.
  • Izkušnje z uporabo plačnih programov ter razumevanje integracije z računovodskimi in kadrovskimi sistemi.
  • Napredno znanje Excela ter dobro poznavanje drugih orodij MS Office (Word, Outlook, PowerPoint, Teams).
  • Osnovno do srednje znanje angleščine – za razumevanje dokumentacije in osnovno pisno komunikacijo.
  • Vsaj V. ali VI. stopnja izobrazbe ekonomske, upravne, pravne ali druge ustrezne smeri.
Zaželene kompetence:
  • Samostojnost pri delu, sposobnost prevzemanja odgovornosti in učinkovitega odločanja v okviru svojih nalog.
  • Visoka stopnja natančnosti in zanesljivosti, zlasti pri delu z občutljivimi podatki in številkami.
  • Diskretnost in etičnost pri ravnanju z osebnimi in zaupni podatki zaposlenih.
  • Odlične organizacijske sposobnosti, sposobnost postavljanja prioritet in učinkovitega upravljanja s časom v dinamičnem delovnem okolju.
  • Razvite komunikacijske veščine in sposobnost sodelovanja z različnimi oddelki (kadrovska služba, računovodstvo, vodstvo).
  • Proaktivnost in pripravljenost na stalno učenje, spremljanje zakonodajnih sprememb ter uvajanje izboljšav v delovne procese.
  • Fleksibilnost in prilagodljivost, zmožnost hitrega odzivanja na spremembe in reševanja izzivov.
Kaj vam ponujamo mi?
  • Dinamično in odgovorno delovno mesto z neposrednim vplivom na zadovoljstvo zaposlenih in učinkovito delovanje kadrovskih procesov.
  • Delo v prijetnem in spodbudnem okolju v hitro rastočem trgovskem podjetju.
  • Konkurenčen plačni paket, redno plačilo in nadpovprečen regres.
  • Sistem nagrajevanja, ki prepoznava in spodbuja uspešnost.
  • Različne ugodnosti za zaposlene: rojstnodnevni bonus, božično obdarovanje zaposlenih in božična darila za otroke zaposlenih.
  • Možnosti za osebni in strokovni razvoj ter karierni napredek.
  • Priložnost, da s svojim znanjem prispevate k razvoju ene najuspešnejših maloprodajnih zgodb v Sloveniji.
Prijavo oddate preko prijavnega obrazca.

Kea