formiranje vhodnih in izhodnih dokumentov;sodelovanje z zunanjim računovodskim servisom in ostalimi zunajnimi servisi;delo v računovodskem programu Pantheon, skrb za arhiviranje dokumentacije;izvajanje mesečnih aktivnosti v skladu z načrtovanim MKT planom, urejanje socialnih mrež;priprava mesečne prodajne analitike, spremljanje prodajne aktivnosti kupcev in konkurence;priprava kalkulacij za nakup/prodajo blaga;podpora potnikom na terenu;priprava in urejanje dokumentov v MS Office sistemu (Microsoft Word, Excel, Power Point);prevajanje dokumentacije iz angleškega in hrvaškega jezika, komunikacija s tujimi poslovnimi partnerji, logistično urejanje pošiljk s tujine;skrb za cenike in pravilen vnos izdelkov v program Pantheon in v interni program podjetja;reševanje reklamacij;sodelovanje na različnih edukacijah, sejmih, sestankih in team buildingih v tujini in Sloveniji;skrb za spletno trgovino;opravljanje drugih del po navodilih nadrejenih.poštena, zanesljiva, natančna, z dobrimi komunikacijskimi sposobnostmi;dobrim znanjem MS Office orodij in dela z računalnikom;dobrim znanjem tujih jezikov - angleščina in osnovno hrvaščina;motivirana in angažirana z željo, da se osebnostno in karierno razvija;sposobnost za delo z ljudmi in v timu;z visoko razvitim čutom za odgovornost in samoiniciativnost, naklonjena pridobivanju novih znanj in veščin.Izobrazba:Dokončana izobrazba vsaj 5. stopnje.Delovne izkušnje:Vsaj eno leto na podobnem delovnem mestu.Znanje tujih jezikov:Angleški jezik: tekoče razumevanje, govorno in pisno;Hrvaški jezik: osnovno razumevanje, govorno in pisno.Računalniška znanja:Urejevalniki besedil - napredno (MS Office);Delo s preglednicami in bazami podatkov - napredno (MS Office - poudarek vrtilne tabele);Programi: Pantheon, MS Office orodja, itd.prijetno delovno okolje;redno plačilo;prijeten kolektiv sodelavcev;polni delovni čas, dopoldanska izmena;vikendi in prazniki so prosti.