Glavne naloge:razvoj in izvajanje strateških načrtov za upravljanje blagovnih znamk, v skladu z letnim marketinškim načrtom in dolgoročnimi cilji podjetjavodenje priprave letnega marketinškega načrta blagovne znamke, ki vključuje določanje cen, ciljne skupine in medijske aktivnostiidentifikacija novih poslovnih priložnosti in vodenje celotnega procesa inovacijsodelovanje z drugimi oddelki znotraj podjetja (prodaja, razvoj, nabava)vodenje in razvoj sodelavcev znotraj ekipesodelovanje z zunanjimi partnerji (agencije, ambasadorji znamke in dogodki)vsaj VI. stopnja izobrazbe ustrezne smerinajmanj 5 let delovnih izkušenj na primerljivem delovnem mestuodlično razumevanje trženjskih in komercialnih procesov v FMCG okoljudobro razvite analitične in organizacijske sposobnostidobre komunikacijske in vodstvene sposobnostisamoiniciativnost, ciljna usmerjenost in vztrajnostznanje angleškega jezikapriložnost za delo v vodilnem globalnem podjetjumožnost samostojnega vodenja, implementacije lastnih idej in vpliva na poslovanje podjetjafleksibilen delovnik z možnostjo občasnega dela od domamožnost pridobivanja ekskluzivnih znanj in dodatnih izobraževanjstrokovno rast in možnost kariernega napredovanja na lokalni in mednarodni ravnikonkurenčen finančni paket, ki vključuje bonuse