Razvijanje in izvajanje strategij blagovne znamke v skladu z vizijo podjetja.Upravljanje ključnih kupcev, visoko vzdrževanje stikov.Sodelovanje z principalom in intenimi oddelki.Spremljanje tržnih trendov, konkurence in potrošniškega vedenja.Priprava in izvajanje prodajno-marketinških aktivnosti.Odgovornost za doseganje prodajnih in tržnih ciljev blagovne znamke.Analiza uspešnosti blagovne znamke in mesečna ter kvartalna priprava poročil .Najmanj V. stopnjo izobrazbe (ekonomija, marketing ali sorodno področje).Vsaj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu.Močno razumevanje razvoja blagovne znamke in vedenja potrošnikov.Odlične komunikacijske, vodstvene in organizacijske sposobnosti.Samoiniciativnost, natančnost in analitičen pristop k delu.Aktivno znanje angleškega jezika.Dobro poznavanje MS Office orodij, znanje digitalnega marketinga je prednost.Zanimivo in raznoliko delo v stabilnem in uspešnem podjetju.Možnost strokovnega in osebnega razvoja.Kreativno in spodbudno delovno okolje.Sodelovanje z mednarodnimi blagovnimi znamkami.Stimulativno plačilo z možnostjo dodatnih nagrad glede na uspešnost.Fleksibilno delovno okolje z možnostjo hibridnega dela.