Samostojni finančni referent (m/ž)

Modra zavarovalnica, d. d.

  • Ljubljana, Osrednjeslovenska
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • pred 6 urami
izvajanje nalog zaledne pisarne (back office) za posle z vrednostnimi papirji, z vsemi aktivnostmi, ki jih vključuje proces;izvajanje plačilnega prometa za družbo ter sklade v upravljanju družbe;izdelava likvidnostnih planov za družbo ter sklade v upravljanju družbe;komuniciranje s skrbniško banko, regulatornimi in nadzornimi organi;sodelovanje z zunanjimi zalednimi službami, finančnimi posredniki;izdelava zakonskih in podzakonskih poročil s področja dela;spremljanje zakonodaje s področja dela;sodelovanje pri razvoju in uvajanju informacijske podpore za področje dela.zaželena visoka oziroma višja stopnja izobrazbe ekonomske, upravne ali druge družboslovne smeri, v primeru večletnih delovnih izkušenj, možno tudi srednješolska izobrazba ustrezne smeri;vsaj 3 leta delovnih izkušenj na finančnem oz. bančnem področju;odgovornost, strokovnost in natančnost;profesionalen odnos do strank in poslovnih partnerjev;pozitivna naravnanost in usmerjenost k delu v timu;samoiniciativnost in sposobnost analitičnega razmišljanja.Dodatno pokojninsko zavarovanjeStimulativno in stabilno delovno okoljePrijazen in spodbuden kolektiv, ki ceni in spoštuje raznolikostMožnost dodatnih usposabljanj in izobraževanj ter udeležb na konferencah s področja delaDružini prijazno podjetje (lažje usklajevanje zasebnega in poklicnega življenja)Urejene delovne prostore in predvidljiv delovni časKonkurenčno plačilo Z izbranim kandidatom oz. kandidatko se sklene pogodba o zaposlitvi za nedoločen čas, polni delovni čas in poskusnim delom šest mesecev.

MojeDelo

Podobne zaposlitve

  • SAMOSTOJNI FINANČNI REFERENT - M/Ž

    Modra zavarovalnica

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Opis del in nalog IZVAJANJE NALOG ZALEDNE PISARNE (BACK OFFICE) ZA POSLE Z; VREDNOSTNIMI PAPIRJI, Z VSEMI AKTIVNOSTMI, KI JIH VKLJUČUJE PROCES, IZVAJANJE PLAČILNEGA; PROMETA ZA D…
    • pred 10 urami
    • Preprosta prijava na delo