Specialist za pomoč uporabnikom (m/ž) - v Ljubljani

Telemach

  • Ljubljana, Osrednjeslovenska
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 1 dan nazaj
Telemach Slovenija d.o.o.Podjetje je ponudnik televizije, #1 interneta in najbolje prodajane mobilne telefonije v Sloveniji. Uporabnikom zagotavljamo napredne in kakovostne televizijske storitve v ločljivostih HD ter 4K, visoke hitrosti interneta in vrhunske mobilne storitve s paketi VEČ, ki svet zabave in komunikacij naredijo preprosto dostopnega na vseh napravah doma ali na poti.Z najboljšo ponudbo na tržišču, najbolj kakovostno skrbjo za stranke in stalnim vlaganjem v tehnološke inovacije storitve najvišje kakovosti zagotavljamo številnim zasebnim in poslovnim uporabnikom v Sloveniji.
Tehnologija je resda temelj vseh naših storitev, a glavni Telemachovi junaki smo vedno ljudje. Brez domišljije, inovacij, idej in močnega ekipnega duha ne bi ustvarili takšne zgodbe o uspehu.Zadovoljni, motivirani in zavzeti zaposleni se idealno prepletamo z našim vrhunskim omrežjem, zato razpisujemo prosto delovno mesto v oddelku za pravne zadeve in regulativo, kamor vas vabimo k ustvarjanju nove zgodbe o uspehu.Opis delovnega mesta
  • Sprejem dohodnih klicev in skrb za zadovoljstvo ter zagotavljanje ustrezne podpore naročnikom,
  • Svetovanje in pomoč uporabnikom o telekomunikacijskih storitvah,
  • Izvajanje prodajnih aktivnosti,
  • Opravljanje tehnično-administrativnih del,
  • Odgovorno komuniciranje z naročniki in z ostalimi oddelki znotraj podjetja.
Se sliši zanimivo?PričakujemoSprejemamo in imamo radi vse posameznike, so nam pa za dotično delovno mesto še posebej všeč tisti, ki:
  • Dosegajo IV. stopnjo izobrazbe ali III. stopnjo izobrazbe z vsaj 1 letom delovnih izkušenj.
  • Imajo komunikacijske sposobnosti, ki vključujejo jasno in razumljivo govorno ter pisno izražanje.
  • Aktivno poslušajo in razumejo izzive in potrebe naših kupcev, ter so usmerjeni v kupca ne glede na zahtevnost situacije.
  • Se ponašajo s sposobnostjo prepoznavanja in analiziranja vzroka tehničnih težav, ki olajša njihovo odpravljanje.
  • Imajo proaktiven pristop k delu, da se lahko težave identificira in odpravi.
  • So usmerjeni v učenje in pridobivanje znanj novih tehnologij in mehkih veščin za učinkovito podporo strankam.
  • Imajo dobro znanje uporabe računalniških programov in aplikacij za delo s strankami.
  • Izkazujejo organizacijske sposobnosti za učinkovito in hitro odgovarjanje na zahtevne situacije in potrebe strank.
  • Tekoče obvladajo slovenski, osnovno pa tudi angleški jezik.
  • So pripravljeni na delo v izmenskem urniku.
Ponujamo
  • Odlično izkušnjo v celotnem ciklu zaposlitve,
  • Dinamičnim delovnim okoljem,
  • Možnostjo kariernega napredovanja,
  • Aktivnostmi za dobro počutje zaposlenih,
  • Stimulativnim plačilo za delovno uspešnost,
  • Možnostjo udeležbe na intenzivnih razvojnih aktivnostih za profesionalni in osebnostni razvoj (interna akademija),
  • Spodbudo zdravega načina življenja in celostnega wellbeinga - sadje in zdravi prigrizki, brezplačna vadba v izbranih telovadnicah, delavnice za psihološko vzdržljivost,
  • Ugodnosti iz naslova Družini prijaznega podjetja (vezane na delovni čas, usposabljanja, izobraževanja, obdarovanja in spremstva otrok, skrb za hišne ljubljenčke, itd.),
  • Ambiciozno in super prijetno ekipo sodelavcev, ki jo vodi močan timski duh,
  • Širokim naborom izobraževanj in skrbjo za ustrezna znanja za opravljanje dela,
  • Zabavnimi teambuildingi,
  • Plačilom premije za nezgodno zavarovanje,
  • Višjim regresom in božičnico,
  • Maksimalnim neobdavčenim povračilom stroškov prehrane.
Z novim sodelavcem/-ko bomo sklenili delovno razmerje za nedoločen čas s 6-mesečnim poskusnim obdobjem. Poskrbljeno bo za temeljito uvajanje v proces dela z mentorjem in Buddy-jem.Telemach Slovenija skrbi, da so zaposleni vedno v igri, zato z zaposlitvijo prejmeš tudi mnoge ugodnosti, vezane na promocijo zdravja in ukrepe v okviru certifikata Družini prijazno podjetje (hint: usposabljanje in izobraževanje, brezplačen fitnes, vključitev v dodatno nezgodno zavarovanje, obdarovanje otrok in še nekaj luštnih benefitov).PosredujDostop je omogočen le prijavljenim uporabnikom. Prijavi se.

Optius

Podobne zaposlitve

  • SPECIALIST ZA POMOČ UPORABNIKOM - M/Ž

    MIMOVRSTE

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Opis del in nalog - SAMOSTOJNO KOMUNICIRANJE Z NAROČNIKI PREKO TELEFONSKIH KLICEV IN ELEKTRONSKE POŠTE, - SKRB ZA ZADOVOLJSTVO NAROČNIKOV, PRIDOBIVANJE INFORMACIJ ZA PRIPRAVO ODG…
    • pred 21 urami
    • Preprosta prijava na delo
  • Operater v centru za pomoč uporabnikom

    Unistar LC d.o.o.

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Izvajanje večkanalne podpore uporabnikom (telefonski klic in elektronska pošta) Evidentiranje dogodkov v namensko aplikacijo Rezervacija terminov in komunikacija z uporabniki …
    • 8 dni nazaj