Področja odgovornosti:Strateška podpora in krepitev odnosov z obstoječimi maloprodajnimi partnerji.Aktivno iskanje novih maloprodajnih partnerjev in prepoznavanje poslovnih priložnosti za rast.Redno obiskovanje obstoječih trgovin in spremljanje regionalnih operativnih strategij za zagotavljanje optimalnega delovanja trgovin v skladu s cilji podjetja.Skrb za usklajenost vizualne podobe trgovin (VM) s smernicami blagovne znamke.Uresničevanje maloprodajnih standardov in zagotavljanje prepoznavne identitete blagovnih znamk.Spremljanje uspešnosti partnerjev na podlagi KPI-jev in analiza poslovnih procesov za iskanje priložnosti za izboljšave.Sodelovanje pri projektih širitve prodajnih mest in pri sezonskih kolekcijah v podporo razvoju izdelkov in trženju.Redno poročanje Vodji komerciale.Ambiciozna in odprta osebnost z izrazitimi komunikacijskimi veščinami.Dobro poznavanje MS Office orodij (Excel, PowerPoint, ... ).Znanje slovenskega, angleškega ter hrvaškega/srbskega jezika.Razvite sposobnosti reševanja problemov ter praktičen in usmerjen način razmišljanja.Izkušnje v maloprodaji ali prodaji, prednost imajo izkušnje s poudarkom na modi,Mednarodne izkušnje in poznavanje trgov jugovzhodne Evrope predstavljajo prednost,Vozniško dovoljenje (B kategorija) in visoka pripravljenost na potovanja po Evropi.Dolgoročna in privlačna karierna perspektiva v finančno stabilnem in rastočem podjetju.Odgovorno delovno področje z veliko priložnosti za osebni in profesionalni razvoj.Podporna in motivirana ekipa, ki skupaj dosega cilje, premaguje izzive in praznuje uspehe.Korporativna kultura, ki spodbuja inovativnost, sodelovanje in uresničevanje novih idej.