Informatik (Help desk⁄IT podpora) (m/ž)
Ipros d.o.o.
- Vrhnika, Osrednjeslovenska
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
- Pomoč pri vzdrževanju in upravljanje IT infrastrukture, vključno s strežniki, omrežji in delovnimi postajami.
- Namestitev, konfiguracija in vzdrževanje strojne in programske opreme.
- Nudenje tehnične podpore in reševanje težav uporabnikov preko različnih komunikacijskih kanalov (telefon, e-pošta, oddaljeni dostop).
- Izvajanje izobraževanj in delavnic za končne uporabnike, zlasti na področju kibernetske varnosti in uporabe programske opreme.
- Spremljanje novosti in trendov v IT industriji ter stalno izboljševanje tehničnih veščin in znanja.
- Dokumentiranje postopkov, rešitev in tehničnih specifikacij za zagotavljanje doslednosti in kakovosti storitev.
- Sodelovanje z drugimi oddelki pri načrtovanju in izvajanju IT projektov.
- Diagnosticiranje in reševanje tehničnih težav s poudarkom na učinkovitosti in natančnosti.
- Vsaj 2 leti izkušenj na podobnem delovnem mestu (IT podpora).
- Vsaj srednješolska izobrazba naravoslovne/tehnične smeri.
- Odlično poznavanje operacijskega okolja Windows, poznavanje okolja Linux je plus.
- Dobro poznavanje mrežnih protokolov (DNS, DHCP, TCP/IP, …).
- Sposobnost pisnega in ustnega komuniciranja v slovenščini in angleščini.
- Dobre komunikacijske veščine in nudenje podpore.
- Odlične analitične sposobnosti in reševanje problemov.
- Samostojnost, samoiniciativnost, organiziranost in potrpežljivost.
- zanimivo in dinamično delo,
- ustrezno strokovno usposabljanje in mentorstvo,
- redno in stimulativno plačilo,
- možnost napredovanja in kariernega razvoja znotraj podjetja,
- moderno in prijetno delovno okolje,
- dobre pogoje za usklajevanje poklicnega in zasebnega življenja,
- dodatno zdravstveno in pokojninsko zavarovanje,
- dolgoročno stabilno zaposlitev.
Optius