Ekspert za podporo prodaji

A1

  • Ljubljana, Osrednjeslovenska
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 14 dni nazaj
A1 Slovenija je vodilni zasebni ponudnik celovitih komunikacijskih storitev v Sloveniji in pomemben del skupine Telekom Austria Group, vodilnega ponudnika digitalnih storitev in komunikacije v državah srednje in vzhodne Evrope z več kot 24 milijoni uporabnikov v osmih državah.V A1 Slovenija vse od vstopa na trg leta 1999 ohranjamo položaj pionirja na področju mobilnih komunikacij in stalno krepimo svoj položaj na trgu celovitih komunikacijskih storitev. Napredno tehnologijo uporabljamo za to, da svojim uporabnikom omogočamo oblikovanje doživetij, kot jih sami želijo živeti.Družbena odgovornost je v A1 Slovenija globoko vpeta v jedro poslovanja. Živimo jo vsak dan in na vseh področjih našega delovanja.Več kot 500 zaposlenih je zavezanih k ustvarjanju rešitev, ki več kot 700.000 uporabnikom bogatijo življenje v digitalni dobi. A1 Slovenija razvija smiselne komunikacijske rešitve, ki ustrezajo trenutnim in nastajajočim potrebam uporabnikov, tako da lahko ti doživljajo delo, zabavo in ustvarjanje bolj povezano in tako kot dejansko sami želijo.Več informacij najdete na .Izvajanje administrativne podpore prodaji in sodelovanje z drugimi oddelki,priprava, urejanje in arhiviranje dokumentacije,priprava ter ažuriranje poročil in osnovnih analiz,spremljanje rezultatov prodaje in stroškov ter priprava rednih poročil,razvoj, implementacija in proaktivna skrb za izboljšave poslovnih procesov in orodij, namenjenih podpori obstoječim ali novim prodajnim kanalom, v skladu s strategijo družbe in razvojno strategijo oddelka prodaje,skrb za operativno izvajanje, vzdrževanje, vzpostavitev, zagotavljanje zahtevane kvalitete in neprekinjeno delovanje procesov, orodij, aplikacij in standardov prodaje (na sedežu A1 in izven njega),opravljanje drugih del po nalogu nadrejenega.V. ali VI. stopnja izobrazbe ekonomsko - komercialne smeri oz. druga ustrezna izobrazba,vsaj 2 leti delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih,uporabniško znanje uporabe osebnega računalnika, srednji nivo znanja excela (delo s tabelami),znanje angleškega jezika,visoka stopnja osebne in profesionalne integritete,samoiniciativnost, proaktivnost, organizacijske in analitične sposobnosti.Prednost predstavlja znanje programa SAP.Delovno razmerje za nedoločen čas s poskusno dobo 6 mesecev,fleksibilen delovni čas z možnostjo dela izven pisarne,ustvarjalno organizacijsko kulturo in ekipno vzdušje,veliko priložnosti za izobraževanje in pridobivanje novih znanj,brezplačno uporabo mobilnega telefona, možnost koriščenja mobilnih in fiksnih storitev, vključitev v razna zavarovanja ter koriščenje drugih ugodnosti za zaposlene,pozornost na dobrem počutju zaposlenih (Employee Wellbeing),družini prijazno okolje.

MojeDelo

Podobne zaposlitve

  • Administrator za podporo prodaji (m/ž)

    Workforce

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Imaš rad/-a urejenost, uživaš v podpori prodajnim procesom ter si komunikativna in zanesljiva oseba, ki ji dinamično delovno okolje predstavlja izziv? Potem te vabimo, da se pridru…
    • 28 dni nazaj
  • Administrator za podporo prodaji (m/ž)

    Workforce

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Spremljanje in obdelava naročil kupcev ter priprava ustrezne dokumentacije za dobavo blaga Reševanje reklamacij in skrb za zadovoljstvo strank Urejanje in arhiviranje prejetih te…
    • 21 dni nazaj
    • Preprosta prijava na delo
  • Administrator za podporo prodaji (m/ž)

    Workforce

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Spremljanje in obdelava naročil kupcev ter priprava ustrezne dokumentacije za dobavo blaga Reševanje reklamacij in skrb za zadovoljstvo strank Urejanje in arhiviranje prejetih te…
    • 28 dni nazaj
    • Preprosta prijava na delo