
Ekspert uvedbe LDC operacij - logistika (m/ž/d) / LDC Adopt Operations Mgr.Logistics (m/f/d)
- Ljubljana, Osrednjeslovenska
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
Lokacija/ Location: LjubljanaKot ekspert uvedbe LDC operacij – logistike boste odgovorni za izvedbo ambicije Novartisa, da podatke digitalno spremenimo v strateško sredstvo za spodbujanje uporabnih vpogledov po vsej organizaciji. Odgovorni boste za uvajanje procesov, ki temeljijo na SAP (S4 HANA), za logistiko dobavne verige, skladiščenje in načrtovanje distribucije za proizvodna mesta. To vključuje usklajevanje rešitve s poslovnimi potrebami, vodenje lokalne ekipe za implementacijo, prenos znanja in podporo pri eskalaciji težav pri sodelovanju z različnimi delovnimi tokovi LDC in lokalnimi deležniki. Delovanje skladno z zakonodajo, internimi predpisi, dobrimi praksami in poslovnimi cilji.We are seeking a LDC Adopt Operations Mgr.Logistics to be responsible for driving the execution of Novartis’ ambition to turn data and digital into a strategic asset to drive actionable insights across the organization. Accountable for deployment of the SAP (S4 HANA) based processes for supply chain demand planning, Intercompany order management for manufacturing sites. This involves aligning the solution with business needs, guiding the local Adopt team, knowledge transfer and supporting issue escalation while collaborating with various LDC workstreams and local stakeholders.Job DescriptionVaše ključne odgovornosti:
- Koordinacija in izvajanje ocene pripravljenosti poslovanja in delavnic F2C v sodelovanju z osnovno ekipo, povezovanje z drugimi funkcijami za integrirane teme.
- Izvedba aktivnosti za omogočanje visokokakovostne implementacije in upravljanje tveganj v regijah na globalni in lokalni ravni v partnerstvu z ERC in proaktivno nadziranje tveganj.
- Vodenje aktivnosti upravljanja sprememb, kot so ocena vpliva sprememb, ocena potreb po usposabljanju in prizadevanja za komunikacijo v podporo uspešni implementaciji.
- Zagotovitev kvalitetne, učinkovite migracije podatkov (vključno s čiščenjem in preverjanjem podatkov), da poslovanje ob začetku dela teče nemoteno, vključno s preverjanjem in potrditvijo.
- Podpora uspešnega dokončanja testiranja sprejemljivosti uporabnikov za vse izdaje.
- Zagotovitev gladkega pospeševanje poslovanja v skladu z načrtom prehoda in določenim načrtom pospeševanja poslovanja.
- Zagotovitev učinkovite faze hiper-nege s hitro rešitvijo prepoznanih težav, vključno s pomanjkljivostmi in izzivi S&A.
- Visokošolska stopnja izobrazbe iz področja upravljanja dobavne verige, logistike, skladiščenja ali distribucije ali drugega ustreznega področja
- Tekoče znanje angleškega jezika (ustno in pisno).
- Minimalno 3 leta relevantnih delovnih izkušenj na relevantnem področju.
- Višje izkušnje v SAP (S4 HANA) - Upravljanje naročil
- Odlične komunikacijske spretnosti in upravljanje deležnikov
- Sposobnost samostojnega, strukturiranega in skrbnega dela
- Coordinate and execute Business Readiness Assessments and F2C workshops in collaboration with the Core team, liase with other functions for integrated topics
- Perform high quality Adopt Enablement & Regions Risk Management activities at Global & Local level in partnership with ERC and proactive mitigation of evolving risks
- Drive Change Management activities such as Change impact assessments, Training Needs assessment and communication efforts in support of successful go live
- Ensure high quality, effective Data Migration (including data cleansing & verification) so business operations function smoothly at go live, including verification & sign off
- Support Successful completion of User Acceptance Testing for all Releases
- Ensure smooth ramp up of business operations according to cutover plan and defined business ramp up plan as well
- Ensure the hypercare phase with swift resolution of identified issues including defects and S&A challenges
- Providing conditions for and control of the implementation of HSE tasks and requirements in the unit
- Higher education degree or other relevant areas relating to supply chain management, Customer relations and Intercompany Order Management
- Minimum 3 years relevant experience in a relevant field
- Senior level experience in SAP (S4 HANA) - Order Management
- Excellent Communications skills and Stakeholder Management
- Ability to work independently and in a structured and careful manner
- Fluent in English (written and spoken)