
Koordinator v sprejemni pisarni servisa (m/ž) - 1.izmena
- Ljubljana, Osrednjeslovenska
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
📆 Začetek dela: 1. 9. ali 1. 10. 2025Adecco za svojega naročnika išče izkušeno, samostojno in organizirano osebo, ki bo skrbela za celoten potek dela v servisni sprejemni pisarni ter zagotavljala podporo tako strankam kot serviserjem.🛠️ Vaše naloge bodo obsegale:
- Samostojno vodenje sprejemne pisarne in koordinacija projektov (skladišče, oprema, najemi, pogodbe).
- Obračun storitev, izdaja računov, zaključevanje blagajne.
- Sprejem strank in tehnično svetovanje.
- Izdajanje in razporejanje servisnih nalogov (vključno z garancijskimi popravili).
- Komunikacija s strankami (telefon, e-pošta), obveščanje o popravilih.
- Priprava naprav za najem in primopredajo (vključno z dokumentacijo).
- Koordinacija servisnih pogodb in pomoč pri prodaji.
- Tehnična pomoč serviserjem in podpora pri demonstracijah strojev.
- Skrb za urejenost skladišča po standardih podjetja.
- Administrativna podpora in nadomeščanje sodelavcev po potrebi.
✅ Željene izkušnje iz servisnih sprejemnih pisarn (avtoindustrija, tehnični servisi ipd.).
✅ Dobro znanje slovenskega, osnovno znanje angleškega in hrvaškega jezika.
✅ Dobro znanje računalniških orodij: MS Office.
✅ Osnovno poznavanje tehničnih artiklov/strojev.
✅ Odlične komunikacijske in organizacijske veščine.Kaj nudimo:
- Zaposlitev za nedoločen čas s 3-mesečno poskusno dobo.
- Letni bonus do 1.500 € (po poskusni dobi).
- Najvišji neobdavčen regres in 13. plača (ob doseganju ciljev).
- Redni delovni čas:
- pet.: 7:30-15:00
- Delo v urejenem servisnem okolju z uvajanjem in podporo.
Za več informacij nas pokličite na številko 031 707 067 (Tian).🕒 Rok za prijavo: 5.10.2025