administrativna dela (skeniranje, elektronska obdelava dokumentov in razporeditev odgovornim osebam)komunikacija s poslovnimi partnerjiodgovornost za pridobivanje in kontrolo podpornih dokumentov prodaje in nabave (izvozne in uvozne listine, CMR, AWB, dobavnice, naročilnice...)skrb za arhiviranje knjigovodskih in kadrovskih listin v skladu s predpisikomunikacija s pristojnimi osebami znotraj podjetja glede poslovnih dogodkov in/ali reševanje nastalih situacijdruge naloge po navodilu nadrejenega (v okviru znanj in sposobnosti, opredeljenih z delovnim mestom)srednja strokovna izobrazba ekonomske smerivsaj 2 leti delovnih izkušenj na primerljivem področjupoznavanje omenjenih knjigovodskih listinosnovno znanje angleškega jezikadobro poznavanje Microsoft Office orodijnatančnost, fleksibilnost in samostojnost pri delukomunikativnost, nekonfliktnost in konstruktivno delovanje v timuzanesljivost in občutek odgovornostizaposlitev za določen čas enega leta, z možnostjo podaljšanja za nedoločen časdelo v stabilnem in mednarodno usmerjenem podjetjuenoizmensko delo v dopoldanskem času, z variabilnim urnikomstimulativno plačilokavica in koriščenje ugodnosti promocije zdravja pri delu (npr. sadje v pisarno idr.)novoletno druženje in obisk Božička za otroke zaposlenihmožnost dodatnih izobraževanjsvoje parkirno mestovključitev v kolektivno dodatno pokojninsko zavarovanje po prvem letu zaposlitvevključitev v dodatno zdravstveno zavarovanje Specialistidelo v novih in urejenih poslovnih prostorihLOKACIJA DELA: relacija med Kranjem in Škofjo LokoProšnje sprejemamo samo v elektronski obliki (preko portala ) do 10.10.2025 oziroma do zapolnitve prostega mesta. Pričetek dela je predviden v novembru 2025.