
Ekspert upravljanja naročil in logistike (m/ž/d) / Order and logistic manager (m/f/d)
- Slovenj Gradec, Koroška
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
Lokacija/ Location: Slovenj GradecKot ekspert upravljanja naročil in logistike boste odgovorni za zagotavljanje višje ravni odgovornosti za E2E in podpore timu, od nemotenega izvajanja transakcij med zahtevnimi strankami znotraj podjetja in tretjimi strankami ter ustreznimi dobavitelji do vseh logističnih zadev, vključno s prevozom materiala iz proizvodnih lokacij do strank znotraj podjetja in tretjih strank prek središča (HUB-a) ali kot neposredne pošiljke, skladiščenjem, vseh povezanih vidikov skladnosti in mednarodne trgovine ter zagotavljanjem storitev tretjim osebam pri ponudnikih.Opravljanje vloge usposobljenega sogovornika med dodeljenimi strankami in različnimi funkcijami, s čimer se zagotovi visoka raven storitev za stranke. Doseganje operativne odličnosti v smislu kakovosti, stroškov in skladnosti.Delovanje skladno z zakonodajo, internimi predpisi, dobrimi praksami in poslovnimi cilji.We are seeking Order and logistic manager to be responsible for providing an enhanced level of E2E responsibility and team support from smooth transactional execution between complex intercompany & third-party customers and respective suppliers to all logistics matters, including material movement from production sites to Intercompany & third party customers via HUB or as direct shipments, warehousing, all related compliance & international trade aspects plus sourcing of third party services from providers.Act as competent counterpart between assigned customers and various functions in order to guarantee high customer service level. Achieve operational excellence in terms of quality, cost and compliance.Working in accordance with legislation, internal rules, good practices and business objectives.Job DescriptionVaše ključne odgovornosti:
- Spremljanje in vzdrževanje ustreznih sistemskih transakcij, povezanih s procesi E2E, ki trajajo od kreiranja naročila do dostave k stranki, na podlagi parametrov načrtovanja in matičnih podatkov, vključno z najnovejšim stanjem naročila.
- Priprava in zagotavljanje razpoložljivosti vseh ustreznih dokumentov in odobritev (npr. akreditiv, račun ...). Obravnavanje vračil, odpisov, popustov in dobropisov strank v skladu z vzpostavljenimi standardnimi operativnimi postopki (SOP) in smernicami.
- Opravljanje vloge enotne kontaktne točke za naslavljanje težav (eskalacije) za dodeljene stranke in proizvodna mesta, vplivanje in povezovanje ustreznih deležnikov, s čimer se pospeši reševanje (sistemskih) težav.
- Zagotavljanje in vzdrževanje tesnih odnosov ter vključevanje drugih funkcij (upravljanje življenjskega cikla, zagotavljanje kakovosti, oskrbovalna veriga, finance, podlage, primarna logistika) za zagotavljanje oskrbe z izdelki v skladu s predpisi in kakovostjo.
- Opravljanje vloge enotne kontaktne točke za neposredne pošiljke iz lokacij k strankam.
- Opravljanje vloge kontaktne točke za odpremnike, letalske družbe in agente v primeru vprašanj in težav med prevozom materiala po svetu.
- Sodelovanje na rednih sestankih z zunanjimi ponudniki storitev in posredovanje primerov težav v zvezi z uspešnostjo, procesi ali kakovostjo za razpravo.
- Priprava različnih poročil & analiza delovne uspešnosti (KPI).
- Prizadevanje za stalno izboljševanje procesov in delovne uspešnosti z aktivnim sodelovanjem v medfunkcijskih pobudah.
- Zagotavljanje fizičnega pretoka materiala iz proizvodnih obratov (lastnih in tistih pri tretjih strankah) prek zunanjega skladišča v Švici do predajnih mest za stranke
- Višja strokovna izobrazba oz. višješolska izobrazba - diploma prve stopnje v univ.programu
- Aktivno znanje angleškega jezika
- Poznavanje orodja Microsoft Office.
- Izkušnje pri uporabi SAP-a predstavljajo prednost.
- Poznavanje projektnega vodenja, predvsem medfunkcijskega projekta, predstavlja prednost.
- Minimalno 3 leta izkušenj v procesih oskrbovalne verige, vključno s storitvami za stranke, upravljanjem dobaviteljev in logistiko.
- Monitor and maintain correct system transactions related to E2E processes started by order creation till delivery to customer, based on planning & master data parameters including the up-to-date status of the order at any point in time.
- Prepare and ensure availability of all relevant documentation and approvals (e.g. Letter of Credit, Invoice...) and handle customer Returns, write-offs, rebates and credit/debit notes according to the established SOPs and guidelines
- Act as single point of contact for escalation issues for assigned customers & sites, influencing and connecting relevant stakeholders to speed up (system) issue resolution.
- Drive and maintain close relations and involve other functions (Life Cyle Management, QA, Supply Chain, Finance, Artwork and Primary Logistics) to ensure regulatory and quality
- Single Point of Contact for direct shipments from sites to Customers;
- Act as Point of contact for forwarders, airlines and agents in case of issues and problems during global material movement.
- Participate in regular meetings with 3rd party service providers and provide examples of performance issues, process issues or quality issues for fruitful discussion;
- Preparation of Monitoring reports & KPI root-cause analysis.
- Strive for constant process and performance improvement by actively participating in cross-functional initiatives.
- Drive physical material flow from the manufacturing sites (own and 3rd pary) through the Global Hub in Switzerland to the customer handover points
- Higher education degree
- Minimum 3 years of experience in Supply Chain processes incl. customer service, vendor management, Logistic and Order Management
- Excellent experience in SAP
- Ability to work independently and in a structured and careful manner
- Fluent in English (written and spoken)