Referent v pisarni (m/ž)

Adecco

  • Maribor, Podravska
  • Nedoločen čas
  • Polni delovni čas
  • 24 dni nazaj
Za dinamično in uspešno podjetje iščemo Administrativnega delavca, ki bo prevzel naslednje naloge:Vaše naloge:
Razna pisarniška dela pri prevzemu in odpremi blaga.
Vodenje zaloge ter kreiranje in evidentiranje naročil.
Nabava in naročanje blaga ter spremljanje dobavnih rokov.
Izstavljanje faktur in skrb za dobavnice.
Kontrola izhoda izdelkov in kvalitete pošiljk.
Koordinacija med dobavitelji, vozniki in skladiščem ter nadzor nad procesom odbave.
Reklamacije strank.Vaš profil:
Zaželene izkušnje z izdajami faktur in dobavnicami.
Odgovorno in zanesljivo osebo.
Samoiniciativnost, komunikativnost.
Obvezno znanje angleščine.
Znanje MS Office, Excela.
Prednost predstavlja znanje italijanskega jezika.Kaj ponujamo:
Možnost napredovanja v podjetju.
Fleksibilen delovni čas (7/8 - 15/16).
Zaposlitev za polni delovni čas od ponedeljka do petka.
Pogodba za nedoločen čas.
Mentorstvo in zaposlitev v stabilnem in rastočem podjetju.Če ste fleksibilna oseba, pripravljena pomagati sodelavcem, organizirana, natančna, samoiniciativna in imate nekaj izkušenj z fakturami ter dobavnicami, vas vabimo, da se prijavite.
Za prijavo kliknite na PRIJAVI SE. Vse prijave bomo obravnavali diskretno.

Adecco

Podobne zaposlitve

  • TEHNIČNEGA REFERENTA - SERVISERJA - M/Ž

    MTSI LIGHTING

    • Maribor, Podravska
    Opis del in nalog OPIS DEL IN NALOG: SERVISIRANJE IN VZDRŽEVANJE VARNOSTNE TER SPLOŠNE RAZSVETLJAVE IZVAJANJE PREVENTIVNIH PREGLEDOV, ODKRIVANJE IN ODPRAVLJANJE NAPAK IZVAJANJE Z…
    • 6 dni nazaj
    • Preprosta prijava na delo
  • REFERENT V SERVISNEM CENTRU - M/Ž

    Rutar Marketing

    • Maribor, Podravska
    Opis del in nalog USTNA IN PISNA KOMUNIKACIJA S STRANKAMI, OPRAVLJANJE RAZLIČNIH ADMINISTRATIVNIH DEL, DELO S POSLOVNIMI PARTNERJI TER STRANKAMI, OPRAVLJANJE DEL PO NALOGU NADREJ…
    • 22 dni nazaj
    • Preprosta prijava na delo