
IT Service Manager (m/ž)
- Ljubljana, Osrednjeslovenska
- Določen čas
- Polni delovni čas
- Upravljanje procesov za incident management, problem management in change management.
- Zagotavljanje nemotenega izvajanja IT storitev v okolju ponudnika storitev.
- Uporaba orodja ServiceNow za sledenje, poročanje in reševanje IT težav.
- Vodenje ali sodelovanje na sestankih Change Advisory Board (CAB).
- Analiza temeljnih vzrokov težav in spodbujanje stalnih izboljšav.
- Spremljanje SLA kazalnikov in uspešnosti IT storitev.
- 3+ let izkušenj na področju IT upravljanja storitev.
- Dobro poznavanje ITIL (certifikat je prednost).
- Izkušnje z orodjem ServiceNow ali podobnimi ITSM sistemi.
- Znanje in izkušnje na področju incidentov, težav in sprememb.
- Močne komunikacijske in koordinacijske veščine.
- Sposobnost dela v cross-functional timih.
- Fleksibilen delovni čas.
- Delo v mednarodnem okolju s tujimi strankami.
- Zaposlitev za nedoločen čas in možnost karierne rasti.
- Možnost dodatnih izobraževanj in usposabljanj.