SPLOŠNO O PODJETJUPrvi hipermarket E.Leclerc smo junija 2000 odprli v Ljubljani in sicer kot prvi trgovski center na Rudniku, okoli katerega so se nato pojavile še druge trgovine in trgovski centri. Danes se razteza na kar 10.000 m2. Osnovni ponudbi se je od takrat pridružila še zlatarna pod imenom Le Manège à bijoux, marca 2013 pa še specializirana trgovina za zdravje, lepoto in nego, Leposana. Novembra 2007 je sledilo odprtje hipermarketa v Mariboru na 5.000 m2 površine. V letu 2021 smo dočakali težko pričakovano garažno hišo, ki ponuja še več udobja pri nakupovanju.Vse trgovine E.Leclerc v Sloveniji sledijo načelu E.Leclerc skupine v svetu, ki svoje cene prilagaja kupni moči potrošnikov. Redno zato spremljamo dogajanje na trgu in sproti oblikujemo posebne ponudbe. Kar 80 % izdelkov v naših trgovinah je lokalnega izvora, saj je podpora lokalnega gospodarstva za nas zelo pomembna.VIZIJA IN CILJINaše poslanstvo je, da se podjetje kot tudi posamezniki vsestransko ves čas razvijamo in prilagajamo potrošnikom ter jim nudimo najkakovostnejše storitve in najboljši izbor izdelkov.Naš cilj je z različnimi pristopi zadovoljiti potrebe naših strank. To dosegamo z gostoljubnostjo, s profesionalnimi delovnimi pristopi, z zagotavljanjem najnižje cene E.Leclerc, z dodelanim izborom kakovostnih izdelkov, ki so vedno v ponudbi bogato založenih polic, z dodatno vrednostjo raznolike ponudbe drugih storitev za stranke, s spoštovanjem pravil higiene in varnosti živil, delovnega okolja in zaposlenih.ORGANIZACIJSKA KULTURA IN KLIMASodelavci stremimo k timskemu delu in k odprti ter iskreni komunikaciji. Z odgovornim opravljanjem svojih zadolžitev in z doslednim sledenjem delovnih procesov ohranjamo spoštljiv odnos do sodelavcev ter pozitivno vzdušje ter odnose v podjetju.priprava živil in testa za pice in pečenje pic,čiščenje, rezanje zelenjave,dodatno še možno: pečenje piščancev, burekov in mesnin,čiščenje vitrin, skrb za označbo maloprodajnih cen izložbenih živil,spremljati roke artiklov, temperaturo in skrbeti za sledljivost živil,po potrebi biti tudi v pomoč v strežbi.izkušenost,kakovostna storitev,smisel za organizacijo in urejenost delovnega prostora,ustrežljivost,veselje do dela s strankami,samostojnost pri delu, zanesljivost, natančnost, odgovornost,uresničevanje načrtovanih obveznosti upoštevajoč navodila od nadrejenih.takojšnji pričetek z delom za polni (40h) delovni čas,urejen izmenski urnik,delo v utečeni ekipi sodelavcev,sodelovanje z vodstvom podjetja,zaposlitev za določen čas z možnostjo podaljšanja za nedoločen čas,redno plačilo in socialno varnost,priložnost za osebni razvoj in napredovanje.