Junior Service Desk Specialist (m/ž)
Span
- Ljubljana, Osrednjeslovenska
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
- Obdelava zahtevkov za pomoč (odpiranje, eskalacija, zapiranje)
- Nadzor IT sistemov pri strankah s pomočjo nadzornih orodij
- Reševanje nalog, ki se pojavljajo pri zahtevkih
- Redni pregled IT sistemov pri naročniku
- Sodelovanje in pomoč pri izdelavi mesečnih poročil za naročnike
- Sodelovanje in pomoč pri pripravi poročil za izboljšave IT sistemov pri naročnikih
- Skrb za operativne priročnike pri naročnikih
- Sodelovanje in pomoč pri izvedbi enostavnejših projektov
- Stalen strokovni razvoj in pridobivanje novih tehničnih znanj
- Opravljanje drugih del in nalog po navodilih direktorja ali nadrejenega
- Strokovna izobrazba vsaj V. stopnje (zaželena VI. stopnja)
- 1 - 2 leti delovnih izkušenj na sorodnem delovnem mestu
- Zelo dobro pisno in ustno izražanje v slovenskem in angleškem jeziku
- Napredno poznavanje platforme Microsoft Windows, delovanja paketa Microsoft Office ter osnovno poznavanje strežniških tehnologij Microsoft (Windows Server, Exchange Server)
- Vozniški izpit B kategorije
- Mirna in samozavestna komunikacija
- Dobre komunikacijske veščine
- Natančnost
- Etičnost
- Vestnost, naravnanost k stranki
- Delo v timu
- Strast do tehnologij
- Tim vrhunskih strokovnjakov ter odlična podpora in sinergija celotne organizacije
- Okolje in kultura, ki spodbujata osebni in timski razvoj
- Možnost strokovnega izpopolnjevanja in napredovanja
- Možnost pridobitve certifikatov
- Odlično timsko vzdušje, osredotočeno na uspeh tima in družbe
- Možnost vključevanja v večje projekte
- Številne dodatne prednosti, kot so možnost dela od doma, kartica ugodnosti, dodatni prosti dnevi, ugodnosti za otroke zaposlenih itd.