
Specialist za obračun plač in kadrovske zadeve (m/ž)
- Ljubljana, Osrednjeslovenska
- Nedoločen čas
- Polni delovni čas
- Samostojna priprava in izvedba mesečnega obračuna plač, regresa, nadomestil, odpravnin, bonitet in drugih prejemkov iz delovnega razmerja.
- Vnos, preverjanje in obdelava podatkov za obračun (delovni čas, nadure, bolniške odsotnosti, dopusti, potni stroški ipd.).
- Obračun bolniških odsotnosti v breme ZZZS ter redno vlaganje zahtevkov za refundacijo.
- Priprava in pravočasna oddaja REK obrazcev ter drugih zakonsko predpisanih evidenc.
- Vodenje in vzdrževanje kadrovske evidence (odločbe, pogodbe o zaposlitvi, prijave in odjave delavcev).
- Komunikacija in usklajevanje z zunanjimi institucijami (FURS, ZZZS, ZPIZ).
- Priprava podatkov, analiz in dokumentacije za notranje potrebe podjetja (poročila za vodstvo) ter za zunanje namene, kot so letna poročila, notranje in zunanje revizije.
- Spremljanje zakonodaje na področju plač, prispevkov, obdavčitve in delovnih razmerij ter zagotavljanje skladnosti z veljavnimi predpisi.
- Svetovanje zaposlenim glede obračuna plač, davkov, nadomestil in drugih prejemkov.
- Sodelovanje z drugimi oddelki pri usklajevanju podatkov in postopkov.
- Najmanj 2 leta izkušenj na področju obračuna plač.
- Odlično poznavanje delovno-pravne zakonodaje, predpisov o plačah, prispevkih, dohodnini ter drugih davčnih in socialnih obveznostih.
- Izkušnje z uporabo plačnih programov ter razumevanje integracije z računovodskimi in kadrovskimi sistemi (zaželeno poznavanje programa Frapis ili Hrneta)
- Napredno znanje Excela ter dobro poznavanje drugih orodij MS Office ( Word, Outlook, Teams, PowerPoint).
- Osnovno do srednje znanje angleščine – za razumevanje dokumentacije in osnovno pisno komunikacijo.
- Vsaj V. ali VI. stopnja izobrazbe ekonomske, upravne, pravne ali druge ustrezne smeri.
- Samostojnost pri delu, sposobnost prevzemanja odgovornosti in učinkovitega odločanja v okviru svojih nalog.
- Visoka stopnja natančnosti in zanesljivosti, zlasti pri delu z občutljivimi podatki in številkami.
- Diskretnost in etičnost pri ravnanju z osebnimi in zaupni podatki zaposlenih.
- Odlične organizacijske sposobnosti, sposobnost postavljanja prioritet in učinkovitega upravljanja s časom v dinamičnem delovnem okolju.
- Razvite komunikacijske veščine in sposobnost sodelovanja z različnimi oddelki (kadrovska služba, računovodstvo, vodstvo), timsko delo.
- Proaktivnost in pripravljenost na stalno učenje, spremljanje zakonodajnih sprememb ter uvajanje izboljšav v delovne procese.
- Fleksibilnost in prilagodljivost, zmožnost hitrega odzivanja na spremembe in reševanja izivov.
- Redna zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo.
- Urejeno delovno okolje in sodelovanje v izkušeni in prijazni ekipi.
- Stimulativno plačilo in možnosti dodatnega nagrajevanja.
- Izobraževanja in strokovni razvoj.
- Možnost dela od doma po dogovoru.