Tehnična podpora za interne sisteme kot so WAMAS Maintenance Center (CMMS), CS-Portal in Resource Planning Tool.Izvajanje usposabljanja ključnih internih in eksternih uporabnikov, predstavitev novih funkcij in rešitev.Zbiranje, analiziranje in dokumentiranje zahtev.Določanje prioritet in obdelava zahtev na prvi in drugi ravni.Dokumentiranje ponavljajočih se rešitev za podporo za ohranjanje znanja (Knowledge Base)Upravljanje uporabnikov in dovoljenj.Testno sodelovanje s specializiranimi oddelki za nadaljnji razvoj orodij.Tehniška izobrazba iz informatike, računalništva, matematike ipd. (visoka strokovna ali univerzitetna izobrazba).Poznavanje orodij, kot so CMMS, ERP sistemi in/ali orodja za načrtovanje delovne sile.Sposobnost določanja prioritet vzporednih zahtev in nalog.Sposobnost reševanja izzivov.Komunikacijske sposobnosti.Zelo dobro znanje nemškega in angleškega jezika.Visoka stopnja predanosti, zanesljivosti in timskega dela.Zaželena samostojna in proaktivna delovna naravnanost.Pripravljenost za potovanja v tujino cca 10% časa.Sistematičen, analitičen in organiziran način dela.(Prednost) izkušnje z marketingom.Vozniški izpit B-kategorije.Poleg zanimivih in raznolikih nalog svojim zaposlenim nudimo tudi naslednje:Smo družinsko podjetjeOrganizacija dogodkov za zaposleneZagotovljeno delovno mestoMožnost potovanj na različne celineZdrava rast podjetjaSpodbujanje nadaljnjega izobraževanjaObsežno področje dejavnosti podjetjaSistem mentorstvaUgodnosti za zaposlene