Referent v telefonski prodaji (m/ž)

Telemach

  • Slovenija
  • Določen čas
  • Polni delovni čas
  • 6 dni nazaj
Podjetje Telemach je vodilni ponudnik plačljivih video vsebin ter fiksnega interneta in že vrsto let najhitreje rastoči operater mobilne telefonije v Sloveniji. Z vlaganjem v tehnološke inovacije, najboljšo ponudbo na tržišču, prodajno mrežo z več kot 100 poslovnimi enotami ter skrbjo za naročnike omogočamo visoko raven in nemoteno uporabo fiksnih ter mobilnih telekomunikacijskih storitev tako poslovnim kot zasebnim uporabnikom. Od leta 2013 je Telemach del skupine United Group.ODGOVORNEN BOŠ ZA ODLIČNO UPORABNIŠKO IZKUŠNJO:Vzpostavljanje stikov s strankami in zagotavljanje pravočasnih ter preverjenih informacij glede na njihove potrebe.Učinkovito reševanje pritožb in odgovarjanje na zahteve strank preko različnih kanalov (telefon, e-pošta itd.) s ciljem izboljšanja uporabniške izkušnje.DOSEGAL BOŠ PRODAJNE REZULTATE:Izvajanje "hladnih" klicev z namenom izpolnjevanja prodajnih ciljev.Podpora komunikaciji s strankami po e-pošti in drugih kanalih za uspešno zaključevanje prodajnih aktivnosti.UREJAL BOŠ ADMINISTRACIJO IN POROČANJE:Natančno evidentiranje dogodkov v sistemu SAP, priprava analiz in poročil, odkrivanje težav in napak ter njihovo sporočanje na višjo raven z namenom izboljšanja kakovosti storitev.Imajo III. stopnjo izobrazbe ali II. stopnjo izobrazbe z vsaj tremi leti delovnih izkušenj na podobnem delovnem mestu.
V kolikor te odlikujejo še naslednje veščine, se boš zares dobro vklopil v naše delovno okolje:Komunikacijske veščine: Izjemna sposobnost vzpostavljanja in vzdrževanja pozitivnih stikov s strankami, s poudarkom na jasnem in učinkovitem prenašanju informacij ter reševanju morebitnih pritožb.Prodajne spretnosti: Aktivno vodenje prodajnih pogovorov, navzkrižna prodaja, podaljševanje pogodb in učinkovito izvajanje akcij za zadrževanje strank. Doseganje prodajnih ciljev ter predstavitev ponudbe in storitev s ciljem uspešnega zaključevanja prodaje.Sposobnost reševanja izzivov: Zmožnost učinkovitega reševanja pritožb strank, prepoznavanja težav in napak ter njihovo sporočanje na višjo raven za izboljšanje kakovosti storitev.Ekipno sodelovanje: Sposobnost sodelovanja s sodelavci ter podpora komunikaciji s strankami po različnih kanalih za doseganje skupnih prodajnih ciljev.Odlično izkušnjo v celotnem ciklu zaposlitve,Dinamičnim delovnim okoljem,Možnostjo kariernega napredovanja,Aktivnostmi za dobro počutje zaposlenih,Stimulativnim plačilo za delovno uspešnost,Možnostjo udeležbe na intenzivnih razvojnih aktivnostih za profesionalni in osebnostni razvoj (interna akademija),Spodbudo zdravega načina življenja in celostnega wellbeinga - sadje in zdravi prigrizki, brezplačna vadba v izbranih telovadnicah, delavnice za psihološko vzdržljivost,Ugodnosti iz naslova Družini prijaznega podjetja (vezane na delovni čas, usposabljanja, izobraževanja, obdarovanja in spremstva otrok, skrb za hišne ljubljenčke, itd.),Ambiciozno in super prijetno ekipo sodelavcev, ki jo vodi močan timski duh,Širokim naborom izobraževanj in skrbjo za ustrezna znanja za opravljanje dela,Zabavnimi teambuildingi,Plačilom premije za nezgodno zavarovanje,Višjim regresom in božičnico,Maksimalnim neobdavčenim povračilom stroškov prehrane.Z novim sodelavcem/-ko bomo sklenili delovno razmerje za določen čas iz naslova začasno odsotne sodelavke ter s 6-mesečnim poskusnim obdobjem. Poskrbljeno bo za temeljito uvajanje v proces dela z mentorjem in Buddy-jem.

MojeDelo