Vodenje, načrtovanje in organizacija vsakodnevnih operativnih procesov spletne trgovine,koordinacija dela med oddelki (skladišče, klicni center, zaledna pisarna, reklamacije, prevzemno mesto),načrtovanje in optimizacija zalog ter spremljanje prodajnih trendov,sodelovanje z dostavnimi službami in skrb za kakovostno logistiko,implementacija novih procesov za izboljšanje učinkovitosti,priprava analiz in poročil o prodaji, stroških in logistiki,postavljanje in spremljanje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI),zagotavljanje skladnosti poslovanja s predpisi in internimi standardi,vodenje, nadzor in koordinacija ekipe sodelavcev,redni sestanki z vodjami, ki delujejo v vaši ekipi,skrb za razširjanje in uvajanje ciljev in planov aktivnosti,iskanje rešitev za izboljšanje uporabniške izkušnje,skrb za pravočasno in kakovostno izvedbo vseh nalog,obvladovanje stroškov,spremljanje novosti in trendov na področju e-commerce, logistike in tehnologij ter njihova uporaba v praksi,sodelovanje z ostalimi oddelki v podjetju,aktivno sodelovanje z vodstvom pri strateškem razvoju spletne trgovine.Izkušnje na podobnem delovnem mestu (e-commerce, logistika, operativa),izkušnje na področju vodenja ekip,odlične organizacijske in komunikacijske sposobnosti,sposobnost optimiziranja delovnih procesov in virov,sposobnost reševanja problemov in proaktivnost pri iskanju rešitev,usmerjenost k rezultatom in izboljšavam,znanje dela z orodji MS Office programov,zaželeno je znanje srbskega jezika.Dopoldansko delo;delo v ambicioznem in pozitivno mislečem kolektivu;prijetno, urejeno in stabilno delovno okolje;zagotovljeno brezplačno parkirno mesto;možnost soustvarjanja ene od največjih spletnih trgovin v širši regiji.