administrativna podpora vodstvu,komuniciranje s strankami in partnerji,izdelava poslovnih listin (dobavnice, računi, dobropisi,…),vnos cenikov, identov in novih strank v sistem,naročanje blaga dobaviteljem,naročanje in organiziranje prevozov blaga (od dobaviteljev in dostave blaga našim poslovnim partnerjem),opravljanje nalog pisarniškega poslovanja (vodenje evidenc, dopisi, urejanje in arhiviranje dokumentacije),ostala dela po dogovorulojalnost podjetju in timu,zanesljivost, natančnost, samostojnost in samoiniciativnost,nekaj let delovnih izkušenj na podobnih delovnih mestih,aktivno znanje angleškega jezika,dobro poznavanje dela z računalniškimi programi (Word, Excel,),poznavanje poslovnega računalniškega sistema je prednost, ni pa nujno (kot npr. Saop ali podobni)dobro razvite organizacijske in komunikacijske sposobnosti,motiviranost in interes za delo na tem področju,vozniški izpit B-kategorijeZaposlitev za določen čas s trimesečnim poskusnim delom, z željo po dolgoročnem sodelovanju,nudimo vam zanimivo, dinamično in samostojno delo v zelo prijetnem delovnem okolju,delovnik od ponedeljka do petka dopoldne,Delo poteka v Ljubljani na sedežu.