Poslovni asistent v oddelku za tržne informacije in transparentnost trga (m/ž)

Trenkwalder Group

  • Ljubljana, Osrednjeslovenska
  • Določen čas
  • Polni delovni čas
  • 18 dni nazaj
  • pomoč pri registraciji in administraciji ter sodelovanje in podpora deležnikom,
  • preverjanje popolnosti regulativnih dokumentov in obdelava vlog z uporabo ustreznih IT sistemov,
  • pomoč pri analizi in identifikaciji pregledov vlog do potrebne izpolnitve,
  • komuniciranje in usklajevanje z ustreznimi deležniki (registriranimi strankami),
  • upravljanje registriranih mehanizmov in platform, posodabljanje dokumentov Agencije in pogostih vprašanj,
  • ustvarjanje in konsolidacija poročil, info listov in statistik,
  • sodelovanje z deležniki in zagotavljanje podpore, upravljanje poizvedb, organiziranje srečanj in spletnih seminarjev,
  • nudenje splošne podpore upravnim procesom, zlasti sprejemanje, prepisovanje in priprava zapiskov, zapisnikov, korespondence, predstavitev in/ali drugih besedil.
Job Description:
  • helping with the registration process for reporting parties,
  • checking regulatory documents for completeness and processing applications using relevant IT systems,
  • assisting in analysing and identifying completeness checks,
  • communication and coordination with relevant stakeholders (registered parties),
  • administering registered mechanisms and platforms, updating Agency’s documents and FAQs,
  • creating and consolidating reports, info sheets, and statistics,
  • engaging with stakeholders and providing support, managing queries, organizing meetings and webinars,
  • providing general support to administrative processes, in particular take, transcribe and prepare notes, minutes, correspondence, presentations and/or other texts.
  • zaključeno najmanj V. stopnjo izobrazbe,
  • vsaj 1 leto izkušenj na podobnem delovnem mestu,
  • odlične organizacijske in komunikacijske veščine,
  • CV v angleškem jeziku v Europass obliki,
  • odlično ustno in pisno znanje angleščine (stopnja C1),
  • natančnost, pozornost na detalje, samoiniciativnost,
  • poznavanje MS Office orodij in računalniško pismenost.
Job requirements:
  • secondary education attested by a diploma giving access to post-secondary education,
  • at least 1 year of appropriate professional experience,
  • very good oral and written knowledge of English (level C1),
  • good communication and organizational skills,
  • CV (Europass form) in English.
  • strong ability to follow detailed processes and procedures,
  • precision in executing of work with attention to detail,
  • initiative and good judgement,
  • digital literacy (good knowledge of MS Office tools/programs).
  • delo v dinamičnem kolektivu v mednarodnem okolju,
  • predviden začetek dela: maj 2024,
  • mednarodna delovna izkušnja in vpogled v delovanje evropskih institucij,
  • pridobivanje pomembnih kariernih znanj in razvoj osebnih potencialov.
We offer:
  • employment in a dynamic international environment,
  • expected start of work: May 2024,
  • gaining international working experience and insights into the functioning of the European institutions,
  • acquisition of valuable skills as well as professional development and personal growth.

Trenkwalder Group

Podobne zaposlitve

  • Poslovni asistent

    Dekra

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    DEKRA ZAPOSLITEV d.o.o. je agencija za posredovanje pri zaposlovanju, raziskovanje tržišča in javnega mnenja ter nudenje intelektualnih storitev. Za našega naročnika iščemo visok…
    • 2 mesec nazaj
    • Preprosta prijava na delo
  • Poslovni asistent m/ž

    Manpower

    • Ljubljana, Osrednjeslovenska
    Za podjetje Shell Adria d.o.o. iščemo kandidata za delovno mesto “Sodelavec za podporo uporabnikom m/ž”. Vabijo vas, da se jim pridružite! Lokacija dela: Ljubljana Opis delovne…
    • 17 dni nazaj