Si ustvarjalec, ki je hkrati pripovedovalec zgodb, strateg in analitik? Imaš vizijo končnega videa že v fazi načrtovanja in točno veš, kako ga uresničiti? 🚀Iščemo vodjo YouTube vsebin (m/ž), ki bo prevzel ključno vlogo pri soustvarjanju ene največjih izobraževalnih YouTube zgodb na svetu - The Infographics Show, z več kot 15 milijoni naročnikov. 🌍 🏆Gre za eno najpomembnejših pozicij v naši produkciji: od začetne ideje do končne objave boš usmerjal_a proces in sodeloval_a z vrhunsko ekipo ustvarjalcev. Tvoje poslanstvo bo, da številke, analitiko in trende prevedeš v vsebine, ki resnično pritegnejo in zadržijo občinstvo.Če znaš združiti kreativnost, strategijo in organizacijo - in te žene želja, da vsako vsebino narediš še boljšo - potem si oseba, ki jo iščemo!🔑 Naloge in odgovornostiCelovito vodenje produkcijskega procesa za več videov na teden - od ideje do objave.Usklajevanje scenaristov, animatorjev, glasovnih igralcev, montažerjev in drugih sodelavcev.Oblikovanje novih video idej, serij in strateških naslovov, ki pritegnejo klike in gradijo zvesto občinstvo.Podajanje jasnih in konstruktivnih povratnih informacij za pripoved, vizuale in ton videov.Spremljanje uspešnosti kanala ter spreminjanje smeri na podlagi podatkov in analitike.Uvajanje novih orodij (vključno z AI) in izboljševanje procesov za večjo učinkovitost.Skrb za naslove, thumbnale, metapodatke in celostno skladnost vsebin z brandom kanala.Ste izkušen ustvarjalec in organizator spletnih vsebin z močnim občutkom za marketing in strategijo. Morda ste že vodili uredniško ali animirano produkcijo - idealno tudi na YouTubu, v izobraževalni ali zabavni industriji.Odlično obvladate analitiko in podatke ter jih znate prevesti v konkretne odločitve, ki vodijo do uspešnega YouTube contenta.Znate slediti več projektom hkrati, usklajevati delo z različnimi ekipami in se hitro prilagoditi spremembam.Imate sposobnost vodenja in navdihovanja ekip, podajanja jasnih povratnih informacij ter pretvarjanja vizije v izvedbo.Razumete, kaj stoji za uspešno YouTube vsebino - od naslova in thumbnaila do strukture pripovedi in dinamike videa.Veste, kaj spodbudi ljudi k kliku in kaj jih zadrži, da video pogledajo do konca.Ste radovedni in navdušeni nad raznovrstnimi zanimivostmi, podatki ter tistimi informacijskimi “zajčjimi luknjami”, iz katerih se večina ljudi ne vrne zlahka.možnost dolgoročnega sodelovanja (letno obnavljanje projektnih pogodb)ongoing mentorstvomožnosti napredovanja znotraj projektadelo v napredno-usmerjenem, razvijajočem se okoljumožnost učenja novih ali širjenja obsotječih sposobnosti, specifično vezanih na YouTubedelo v mednarodnem okoljuPodrobnostiZaposlitev: s.p.; sklene se projektna pogodba za polni delovni čas s poskusno dobo 3 mesecevLokacija: Delo poteka izključno v co-working prostorih v Ljubljani (non-remote)Potek zaposlovanja:Spoznavni pogovorPreizkusPredstavitev naloge in spoznavanje z ekipo