Načrtovanje, izvedba in optimizacija digitalnih oglaševalskih kampanj (Google Ads).Upravljanje oglaševalskih proračunov z osredotočenostjo na maksimalno donosnost naložb (ROI).Spremljanje, analiza in interpretacija podatkov iz oglaševalskih kampanj z uporabo analitičnih orodij.Testiranje in implementacija novih oglaševalskih pristopov ter izboljšav na podlagi zbranih podatkov.Sodelovanje z notranjimi ekipami in zunanjimi partnerji pri pripravi kreativ in strategij za kampanje.Priprava poročil o uspešnosti kampanj ter predlogov za nadaljnje izboljšave.Izkušnje na področju performance marketinga (najmanj 2 leti).Odlično poznavanje orodij za digitalno oglaševanje.Razumevanje ključnih kazalnikov uspešnosti (KPI) v digitalnem marketingu.Močne analitične sposobnosti in usmerjenost v podatke ter rezultate.Odgovornost, samoiniciativnost in odlične organizacijske sposobnosti.Sposobnost dela pod pritiskom in prilagajanja dinamičnemu okolju.Odlične komunikacijske spretnosti in sodelovanje z različnimi deležniki.Dinamično in inovativno delovno okolje.Priložnost za strokovno rast in dodatna izobraževanja.Zaposlitev za polni delovni čas s konkurenčnim plačilom.Priložnost za vodenje ključnih projektov in vpliv na strategijo podjetja.