upravljanje izbranih kategorij po navodilih nadrejenega;odgovornost za doseganje postavljenih prodajnih ciljev ter ključnih kazalnikov uspešnosti;organizacija in operativno vodenje pogajanj z domačimi in tuji dobavitelji ter distributerji;Izvedba različnih prodajnih administrativnih nalog (naročevanje blaga, pregled cenovne politike, stanja zaloge, priprava promocijskih aktivnosti …);vključenost v reševanju poprodajnih procesov podjetja (vračila dobaviteljem, pregled stanja reklamacij,…);sodelovanje in usklajevanje dela z drugimi oddelki v družbi in zunanjimi poslovnimi partnerjipridobivanje novih poslovnih partnerjev v vseh modelih poslovanja podjetja;izvedba nadzora in redno optimizacijo logističnih procesov ter skrb za ustrezen obrat zalog;odgovornost za cenovno politiko vodenih kategorij;odgovornost za strokovno izvedbo nalog, ki sodijo v delovno področje oddelka;analiziranje tržnih gibanj, strokovno razvojnih trendov in tokov;priprava poročil za vodstvo podjetja in zunanje deležnike;Izkušnje v spletni prodaji so zaželene, vendar ne nujne, saj vas bo v svet poslovnega dela spletne prodaje popeljal izkušen mentor, ki bo bdel nad vašim kariernim razvojem.Pripravljenost na učenje, prilagajanje in odprtost za spremembe;Motiviranost za delo s prodajno usmerjenostjo;Komunikativnost, urejenost, zanesljivost in pro aktivnost;Timsko naravnanost.Izobrazba: zaključena vsaj V. stopnjaOblika zaposlitve: redno delo, nedoločen čas (6 mesecev preizkusne dobe).Regija: osrednjeslovenska, delovno mesto v Ljubljani (Črnuče).ustrezno uvajanje ter spoznavanje z vsemi procesi znotraj podjetja;sodelovanje z ambiciozno in dinamično ekipo, ki projekte ustvarja v pozitivnem vzdušju in stremi k nenehnim izboljšavam in napredku;možnost napredovanja znotraj oddelka oz. preostalih oddelkov v podjetju;izmenjava pridobljenih znanj in izkušenj s sodelavci iz širše regije;urejeno delovno okolje z zagotovljenim parkirnim mestom;konkurenčno plačilo in zaposlitev za nedoločen čas (s šestmesečno poskusno dobo).