sprejem gostov, komunikacija z gosti, prijava in odjava gostov ter priprava računovreševanje pritožb in reklamacijurejanje hotelskih portalov in spremljanje cen konkurencepriprava in postrežba zajtrkov in urejanje zajtrkovalnicepomoč pri prodajnih aktivnostih hotelavodenje administracije, poročanje za potrebe SURS-a, priprava računovodskega poročilapospravljanje in čiščenje sob v primeru slabše zasedenosti hotelskih sobpomoč pri pripravi in organizaciji programov delavnic in delovnih gradiv za delavnicepomoč pri iskanju novih prodajnih poti za kulinarične delavnice v sklopu Akademije Jezeršekzaključena srednja poklicna izobrazba hotelirstva, turizma ali druge ustrezne smerivsaj 1 leto izkušenj z na podobnem delovnem mestuorganizacijske in komunikacijske sposobnostiprodajne sposobnostitimska naravnanostsamostojnost, samoiniciativnost, redoljubnostprijaznost, umirjenost, iznajdljivostznanje angleškega in/ali italijanski jezikazaposlitev za določen čas s poskusnim obdobjem z možnostjo zaposlitve za nedoločen časustvarjalno delovno okolje s poudarkom na profesionalnosti in dobri delovni klimidinamično delo, ki prinaša veliko novih znanj in izzivov